Alla inlägg den 28 mars 2015

Av Anita Ahlström - 28 mars 2015 18:27

Jag hämtade våra terminaler till bridgemate i förra veckan och på måndag är det tänkt att dom skall användas när vi tävlar på Kryddan. Massor av installationer och inställningar måste till och jag konsulterade naturligtvis Lovisa. Jag tog utrustningen och for till Långtora där vi höll på länge och väl innan allt var klart. Om jag så suttit i flera år skulle jag inte ha klarat av jobbet. Det känns lite frustrerande - men jag kan ju inte reparera husbilen heller. Nu på kvällskvisten har David hjälpt mig att få igång mitt aktivitetsarmband som jag köpte (billigt) för flera månader sedan. Inte heller det har jag klarat att få fart på. Sen gick jag och Ior på var vanliga skogspromenad och jag kunde konstatera att rundan var 1,7 km lång och att jag gått 2.696 steg. Alltid något! Utöver det håller jag på att samla kraft för att fixa bilarna inuti, dammsuga och torka. Jag vill ju imponera på barnbarnen som konstaterat att mormor behöver städa bilarna. Dom kommer ju på måndag.

Ovido - Quiz & Flashcards