Alla inlägg den 14 mars 2015

Av Anita Ahlström - 14 mars 2015 22:48

Klockan blev mycket idag innan jag satt mig framför datorn och loggade in på krutgumman. Vaknade till solsken och fågelsång. Lärkan har kommit och det känns verkligen att vintern är på väg bort. Ior och jag fick på skogspromenad innan jag duschade och åkte till Eriksgatan för att vara tävlingsledare för KM Damer. Vi var 15 par som kämpade om äran och en inskription på vår vackra pokal. Jag spelade med Margareta och vi hamnade strax över medel i slutresultatet, Vann gjorde Annette och Kerstin strax före Bitte och Margurithe. Efter tävlingen hade Anette ordnat med rostbiff, potatissallad och vanlig sallad. En bra bridgedag med gott humör. Hem och hämtade mina småbullar och åkte sen och köpte prinsesstårta för att åka till Ekbacken och fira Dantes 5-årsdag. Samtidigt tittade vi alla (utom Gustav som var på 18-årskalas) Anders, Oliver, Emil, Lovisa, Loke. Dante, Arne och jag på Melodifestivalens final. Alla var nöjda med att Måns vann. Dante hade haft födelsedagskalas för dagiskompisarna på Leos Lekland i Västerås så han somnade ganska strax i soffan. Hemma igen halv elva och innan sängdags tänkte jag göra en liten "dagboksanteckning" på bloggen.  

Ovido - Quiz & Flashcards