Alla inlägg den 17 mars 2015

Av Anita Ahlström - 17 mars 2015 15:10

Det trodde jag inte - att jag skulle bli anlitad som datakonsult. :-) Skämt åsido. Boris hade fått en ny dator och skulle få ruter och bridgemate att fungera till tisdagens spel. Christer och Britt är på bridgeresa i Spanien och kunde inte hjälpa till. Jag lovade att försöka och kunde på söndagsförmiddagen konstatera att det endast var en liten detalj i programmet som måste fyllas i. Vi gjorde det tillsammans och sen fungerade det. Kändes mycket bra att kunna hjälpa till. Igår var det bridge för hela slanten. Tävlingsledare på Kryddan och spel med Bitte på kvällen. Det är tur att man måste resa sig en gång i kvarten för att knäna ska få röra sig. Jag har senaste veckan gjort nigsittningar 20 gånger per dag och jag tycker att det ger resultat. Dessutom har jag idag varit och vägt mig och blev jätteglad när vågen visade ett kilo mindre än förra tisdagen. Nu har jag gräddat pannkaka till barnbarnen som jag hämtade på dagis och i skolan och jag hörde just Loke som ropade att han nu tog sin sjätte pannkaka. Tyvärr hinner väl inte hungern slå till igen till kvällsmaten hemma. Men jag trivs när jag kan utspisa dom med något dom gillar (som inte är godis eller glass). 

Ovido - Quiz & Flashcards