Alla inlägg den 14 februari 2015

Av Anita Ahlström - 14 februari 2015 11:41

Kl 06.00 vaknade jag av en duns/smäll i köket. Arne hade ramlat på köksgolvet när han skulle gå från toiletten. Tack och lov för att vi delar hus med David. Tillsammans lyckades vi få upp Arne på fötter. Inga skador! Han är suverän på att ramla. Lite uppskrämd blir jag när det händer så det var slut på sömnen, Hämtade tidning, drack kaffe och gick ut med Ior. Vansinnig isgata på skogsbilvägen så vi kom inte så långt och dessutom kom en bil som höll på att köra på hunden. Men Ior stannar ju när jag hojtar men jag hann bli skraj eftersom det var svårt för bilen att få stopp. Sen satt jag mig vid pianot och körde "pekfingervalsen". Några barnvisor och jag skrålade och sjöng så högt jag kunde. Konstaterade att det inte var mycket till röst. Men humöret höjs av tonerna. Bra inför KM i bridge där jag ska vara tävlingsledare em och kväll.

Ovido - Quiz & Flashcards