Alla inlägg den 23 juli 2015

Av Anita Ahlström - 23 juli 2015 21:23

Varje dag läser jag, hör jag på TV och i samtal med kompisar om det förskräckliga vädret. Alla som eventuellt läser det här vet ju att jag är "motvallskärring". Och ja nu också! Jag har spelat golf jättemånga gånger i år och har inte haft regnjacka på mig mer än några få golfhål. I Enköping har det regnat på nätter och sena kvällar men det är OK för då är jag inte ute. Jag gillar inte särskilt mycket att bada så det saknar jag inte heller. För mig har sommaren hittills varit perfekt. Min syster Marianne ringde igår från Wien där det var ca 35 grader varmt och det var skönt att sitta i en bil med AC. Här är det LAGOM tycker jag. Idag har jag haft en golfrunda med 95 bruttoslag och 35 poäng. Toppen. Bosse gick ensam utan Maggan eftersom Kalle är hemma och tog hand om sin mor under 4 timmar. Skillnaden var påtaglig. Lugnt och stilla. Ingen syster som blir arg när jag tänker slå på min boll. Hon tycker det orättvist att det är min boll. Vi fick sällskap så vi var en 4-boll och hade en trevlig runda.

Ovido - Quiz & Flashcards