Alla inlägg den 19 juli 2015

Av Anita Ahlström - 19 juli 2015 22:17

Ibland tänker jag på Arnes mamma - min svärmor som köpte massor av teknikprylar som hon inte klarade av att hantera. Nu känner jag mig som henne. Golfklocka? Till slut bestämde jag mig för att ta ut en bruksanvisning på 40 sidor för att kanske kunna hantera min "dyra" klocka. David säger alltid att man ska inte köpa grejer som man inte begriper sig på. Men jag är bortskämd! Om jag inte klarar mina grejer så finns alltid mina barn som hjälper mig. Tack och lov!!! Nu är det ju inte så viktigt att kunna registrera sina golfslag på klockan, men jag vill gärna klara av det. Idag kunde jag  i alla fall få fram avstånd till hinder på golfbanan. Toppen! Det fixar sig nog. Idag hade jag ett val att göra. Antingen "Musik i sommarkväll" i Vallby kyrka eller att gå en runda på golfbanan!!! Eftersom jag spelade så himla dåligt förra gången på golfbanan - valde jag att tillsammans med Ior ta dagens promenad på golfbanan. Och tänk  plötsligt träffade jag bollen! Inte ont i kroppen och 31 poäng. Man ska aldrig ge upp.!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards