Alla inlägg den 16 juli 2015

Av Anita Ahlström - 16 juli 2015 17:04

I morse vaknade jag med en hiskelig huvudvärk och det är ovanligt. Ibland har jag spänningshuvudvärk och Lovisa får nypa mina axlar och massera ryggen och då brukar det släppa. Men det har var en annan "sort". Tog Ior med till stan och gick en "bajspromenad". Så fort han får koppel på sig och vi går på promenad tömmer han magen. Mycket märklig hund. Han går lös ute på gården och vi har en igenväxt äng alldeles utanför tomten men han väntar tills vi kommer till stan!!! Jag skulle göra ärenden men jag fick åka hem igen. När vi startade var det molnigt och 17 grader men efter promenaden var det 24 grader och kvalmig åskvärme. Kunde inte lämna Ior i bilen. När vi kom hem kom ovädret. Ordentliga smällar och ösregn. Då gick jag och sov middag och nu är det skönare i luften. Ior kände nog av vädret imorse för han ville inte gå upp. När jag skulle bädda låg han fortfarande kvar på kudden och jag kunde inte motstå att ta en bild när han tittar fram under överkastet. Istället för utflykt har jag läst ut min bok om Britt-Marie.

 

Ovido - Quiz & Flashcards