Alla inlägg den 5 juli 2015

BH

Av Anita Ahlström - 5 juli 2015 12:05

Svettig och blöt försöker jag nu få på mig min "bästa" BH. Jag klarar inte att knäppa den på ryggen och vänder den därför och knäpper på magen och SEN ska den runt kroppen. En bra BH skall sitta tight under bysten har jag lärt mig och därför blir det jättesvårt att få runt den. Varför i himmelens namn är det vanliga inte att knäppa på framsidan???? För äldre finns det säkert att få tag på men det borde vara det bästa för alla tycker jag. Tänker på hur en karl skulle reagera. Skulle han stå där och kämpa för att få kläderna på plats? Antagligen inte. Apropå karlar. Johan Croneman krönikör på DN skrev igår: Inget gör mig gladare än att kvadda danskar. Hela krönikan handlade om att ta ära och heder av bl a Thomas Ravelli, danskar och fotbollslandslaget 1990. Han tyckte att det var ok att svenska fans buade när danska nationalsången sjöngs. Hans åsikter och språkbruk borde inte få finnas i en TV-krönika i DN. Var finns den ansvarige utgivaren? Vem sjutton är mannen bakom krönikan? Jag blir alltid nyfiken på udda personligheter.

Ovido - Quiz & Flashcards