Alla inlägg den 12 juli 2015

Av Anita Ahlström - 12 juli 2015 21:21

Ska jag bli någon guldmedlem i viktväktarna måste jag nog skärpa mig. Har två dagar i rad bjudit mig själv på ost från Skogsbackens ost i Fittja. Jag köpte en ost när vi var där på besök som hette Jenny (inte billig precis) och nog måste jag väl äta upp den???? Lagrad och jättegod! För att mildra intaget av propoints så har jag spelat 18 hål golf idag också. Bosse, Maggan och jag. Idag hade jag ett slag mindre - men i alla fall - inte godkänt. Jag vill spela banan under 100 bruttoslag men det verkar svårt. Idag hade jag 103 slag. Försökte vara lite flitig på fm och tog hand om tvätten men när jag kom hem somnade jag i soffan till Antikrundan från England. Därför kommer jag troligtvis att vara vaken ett tag till, men jag har ju min bok att roa mig med. 

Ovido - Quiz & Flashcards