Alla inlägg den 22 juli 2015

Av Anita Ahlström - 22 juli 2015 10:44

Jag har köpt ett par tröjor och en kjol dom senaste veckorna och det känns himla kul att köpa storlek M istället för XL. Dessutom botaniserar jag i mina garderober och hittar kläder som är 15-20 år gamla som är storlek 38. Jag är dålig på att göra mig av med kläder!! En lång vit golfkjol (går ned till fötterna) kommer jag ännu inte i. Det fattas en decimeter i midjan. Men jag kommer ändå aldrig att använda den så nu ska jag försöka rensa. Igår fick jag diplom av viktväktarna! Det får man när man gått ned 10 kg. Och i morse började vikten på 6 när jag vägde mig i morse. Det känns som en milstolpe. Men jag fortsätter - 2015 är ju mitt viktväktarår. Övningskörde med Gustav igår. Han är jätteduktig och vi tränade på att backa runt gathörn, fickparkera och köra i rondeller. Han har fått uppkörningstid i mitten av september. Var på Ekbacken och kramade om "småkillarna" som inte är så små längre. Nu ska dom vara hos mamma två veckor. Ior hälsade också på kattungarna som blev småskraja och reste ragg och försökte fräsa lite. Men dom är så söta och busiga.

Ovido - Quiz & Flashcards