Alla inlägg den 11 juli 2015

Av Anita Ahlström - 11 juli 2015 21:01

Vilken fantastisk sport jag ägnar mig åt!!! Bokade tid i dag för Ior och mig men efter första hålet kom Ragni från tvåan och övergav sina golfkompisar för att gå med mig och hunden. Jättekul. Golf är ett socialt spel med tävlingsinslag tycker jag. På TV är det tävling och proffsinkomster, men i Enköping är det oftast en aktivitet som stärker fysisk och psykisk hälsa. Vi hade en jättetrevlig runda som verkligen var "tjej-aktig". Vi pratade, slog, diskuterade, slog, vilade och slog. Allt i en salig blandning. Med samma goda humör. Vädret var dessutom på vår sida. När jag kom hem hade Lovisa kört hem husbilen som stod på gården. Tack och jättemycket tack för att hon fixat parabolantennen. Jag hade undersökt och fått veta att den måste skickas till Tyskland för att lagas. Det var något mekaniskt fel. Antennen orkade inte resa sig på taket. MEN Lovisa klarade av att laga den så nu har vi alla Via-sat-programmen i husbilen. Kanske klarar vi av att åka på en kortare resa inom Sverige. Det skulle vara bra för oss båda.

Ovido - Quiz & Flashcards