Alla inlägg den 10 juli 2015

Av Anita Ahlström - 10 juli 2015 19:23

Som jag tänkte så åkte jag och inhandlade två böcker igår. Och idag har jag skrattat flera gånger åt boken "Britt-Marie var här". Jag har inte läst ut den ännu. Författaren är Fredrik Backman som tidigare skrivit "En man som heter Ove" Den har jag bara hört talas om. Till vardags lyssnar jag på ljudböcker men tidigare när vi åkte på husbilssemestrar hade jag många böcker med mig. Nu känns det som om jag hade semester när jag ligger i sängen och läser romaner. Inte så dumt! Gladde mig idag åt att handla storlek M på Lidl. Billiga tröjor. Om jag kommer att miska ytterligare i vikt är det inte så kul att köpa nya kläder idag. Men under 100-lappen känns det bra att konstatera att storleken passar. Tänkte gå till skogen och titta efter svamp men latmasken segrade så jag köpte kantareller på torget och stekte dom i riktigt smör. Himmel så gott. OM solen skiner imorgon tänker jag ta en golfrunda. Det känns skönt att vara långt från alla frestelser som finns i mitt kylskåp.

Ovido - Quiz & Flashcards