Alla inlägg den 18 juli 2015

Av Anita Ahlström - 18 juli 2015 04:04

Nu har jag hållt David sällskap vid Österby brygga. Två gånger per år skall vår familj ha båtvakt mellan kl 21.00 till 04.00 Jag erbjöd att jag skulle åka med eftersom Davids andra båtvakts-kompisar var upptagna. Lite fundersam var han men idag gav han besked att han gärna ville att jag skulle vara med. Man sitter i den gamla vänthallen som fanns när det var båttrafik till Stockholm. Huset är iordningsställt med elplattor, radio, telefon och två soffor att vila på. Jag hade tänkt blogga under kvällen, men varken Telia, Tele2 eller Telenor hade någon mottagning där vi befann oss. Nu är jag hemkommen och skall gå och sova. Körde jätteförsiktigt och tur var det. Två gånger sprang rådjur framför bilen. David har inte kommit ännu. Han skulle ta några foton i gryningsljuset. God Natt! eller God Morgon!

Ovido - Quiz & Flashcards