Alla inlägg den 3 juli 2015

Av Anita Ahlström - 3 juli 2015 14:35

I morse när jag satt i vårt uterum och drack kaffe och läste tidningen kände jag mig oerhört tacksam över mitt nuvarande hälsotillstånd. Såg en bild på en arbetskamrat i samma ålder med rollator. Ibland tar man saker för givet men det är något att glädja sig åt att - jag orkar spela golf, jag kan spela bridge, jag klarar av familjens vardagssysslor och jag orkar hjälpa Arne. Tack, tack och åter tack till "han där uppe". Nu har vi en "ny" hund. Det gick bra med Iors klippning och jag är jättetacksam mot Trimmis Mia som klarar av honom och behandlar honom så att han inte blir hispig och nervös efteråt. Vi har varit på stadspromenad i värmen. Såna här varma dagar är jag glad över Saaben där det finns AC. Skönt för både Ior och mig.

Ovido - Quiz & Flashcards