Alla inlägg den 27 april 2015

Av Anita Ahlström - 27 april 2015 20:14

Så sitter jag här efter 18 hål på golfbanan och är såååå stel i kroppen. Jättekul att starta vårt spel med måndagsbönorna. Jag spelade med Ulla LJ och Barbro och vi hade det jättemysigt på vår första runda i år. Efter mitt försök i lördags blev jag positivt överraskad. Jag klarade att gå runt på 105 slag och 25 poäng. Hade jag orkat på slutet hade resultatet blivit bättre. Innan rundan var jag på Kryddan och "hjälpte till" att få igång bridgespelet. Jag loggade in på internet genom min telefon och Boris rapporterade. När bridgen var slut lämnade vår ordförande Lars Borg min telefon i postlådan, så när jag kom från golfen hämtade jag upp den. En jättebra lösning som vi kan använda flera gånger. Vädret har verkligen varit fantastiskt. Det har nästan känts som sommar. Ior har gått med hela dagen och skött sig utomordentligt. På 14:e hålet sa Barbro - att en sån hund skulle jag vilja ha. Och han är fantastisk. Mattes kompis och sällskap.

Ovido - Quiz & Flashcards