Alla inlägg den 12 april 2015

Av Anita Ahlström - 12 april 2015 16:20

Vilken himla blåst! Fick just SMS från Vattenfall som berättade att Enköping hade elavbrott. Men som tur är inte hos oss än..... Ior och jag åkte in med Corsan och ställde den utanför Mekonomen (vid Kunskapsskolan). Den lät som sjutton och troligtvis måste dom byta ljuddämpare. Sen promenerade vi hem 6 kmoch 9236 steg enligt mitt aktivitetsarmband. Vi hade mest medvind men i byarna kändes det som om jag skulle ramla omkull. Jag tar det som en träning inför golfsäsongen. Efter lunch (ägg, yougurt med havrekuddar) sov Ior och jag middag. (inomhus idag). Har ringt till Katarina som lovat spela bridge med mig imorgon. Margareta skall följa med maken till Akademiska. Jag är tävlingsledare på EPBK och håller tummarna för att bridgemate kommer att fungera. Nu ska jag koka mig en kopp kaffe och njuta av att vi har ett uterum som är varmt och skönt trots blåsten.

Ovido - Quiz & Flashcards