Alla inlägg den 10 april 2015

Av Anita Ahlström - 10 april 2015 21:47

I morse när jag vaknade kändes det som om vänsterbenet satt löst på kroppen. Kunde inte röra mig utan att det värkte som sjutton. Gjorde gymnastik för knäna igen och tog en tablett från 2008 som Arne fick för sin höft. Samtidigt använde jag linement på ryggen, höften och ned på vänsterbenet. Allt blev bättre och dagen har förflutit som vanligt. Lovisa har födelsedag och jag köpte presenter (fritös och shoppingvagn på hjul) och Arne och jag åkte till Ekbacken och sjöng och hurrade på eftermiddagen när hon kommit hem från jobbet. Shoppingvagn använder vi i Sverige när vi är gamla men jag förklarade att hon fick tänka att hon var i Spanien för där har alla vagnar när dom går till marknaden och köper grönsaker mm. Lovisa ska ha den när hon forslar coca-cola burkar från bilen in till jobbet där hon säljer dom och godis till sina jobbarkompisar. Lite ekonomist bistånd till hennes coca-coladrickande. Ca 2 liter per dag tror jag. När jag var i stan idag gick jag in till Mekonomen. Dom var medvetna om att det var 3 veckor sen dom fick in bilen och den stog näst i tur för att tas in i verkstaden. Fan tro´t! Ior och jag har delat på ett halvt kilo räkor ikväll. Jag skalade och han åt. Få se hur han mår imorgon. Nu är kl 22.00 och golf från Masters står i tur efter att vi hört vilka som åker ut från Lets dance.

Ovido - Quiz & Flashcards