Alla inlägg den 30 oktober 2015

Av Anita Ahlström - 30 oktober 2015 22:16

Jaaa! Då får krutgummans blogg vila!! Jag har haft förmånen att få vara mormor på heltid sedan i måndags. Barnen kom i måndagsmorgon och vi har haft en fantastisk vecka. I måndags fick dom följa med till Kryddan på ett snabbt sammanträde med EPBK och sedan var vi hemma. På tisdagen åkte vi husbil till Grisslehamn och sen Eckerölinjen till Åland. Obs - Gustav följde med. Jättekul. I onsdags gick jag på promenad i Drömparken medan barnen var i intilliggande lekpark. Sen mötte vi mamma på ICA Maxi för mormor skulle på kalas!!! Jag träffade mitt gamla förvaltningschefsgäng på Westerlundska gården. Lika roligt och stolligt som vanligt!!!! I torsdags åkte barnen och jag till Stockholm och såg en barnteater på Boulevardteatern på Söder och sen åkte vi till Moderna Museet och både barnen och jag njöt i fulla drag. Vilken vecka! Som vanligt tycker jag att det är så upplyftande att få diskutera olika frågor med en 10- och en 5-åring. Det är så fantastiskt att få lyssna på deras åsikter och tankar. Nu är det som vanligt igen - Arne och jag är ensamma och har tittat på TV under kvällen. 

Ovido - Quiz & Flashcards