Alla inlägg den 1 oktober 2015

Av Anita Ahlström - 1 oktober 2015 09:36

Sitter fortfarande i sängen.  Somnade omkring 04.00 i morse och vaknade vid halv åtta tiden. Tänkte somna om men har inte lyckats. Däremot har jag hämtat SwiftKey till tangentbordet. Hurra va bra. Tittar på motionscykeln. Kanske ska jag testa 15 minuter. Ikväll ska jag spela i vår silverserie och till den ska jag köpa 40 ostfrallor på Maxi. Samtidigt går jag på promenad med hunden. Vi har en bra slinga runt Maxi. Först ska jag hjälpa Arne med kapselmaskinen. Vi har övertagit Lovisas. Lätt att koka kaffe OM man inte lägger kapseln upp och ner. Den väsnas lite så Ior springer och gömmer sig. Kanske ska barnen och jag gå till skogen och titta efter svamp. Vi får se om dom vill. 

Av Anita Ahlström - 1 oktober 2015 00:21

Eftersom jag är pigg och vaken hade jag för avsikt att titta på TV på plattan i sängen. Då kom plötsligt bloggen opp som jag glömt att skriva i idag/igår. Jag handlade några födelsepresenter till Loke  som fyller 10 år. Vi gratulerade honom ikväll och åt tårta som var garnerad med massor av godis. På min platta har jag inte Swifts tangentbord installerat.Himmel vilken skillnad när jag inte får förslag på orden. Nu måste jag skriva alla bokstäver, och dessutom har jag inget riktigt tangentbord. Imorgon/idag ska jag hämta barnbarnen på eftermiddagen. Ser fram emot att få rå om dom några timmar. Nu är jag trött i långfingret som jagskriver med!!! Nu ska jagtitta på veckans avsnitt Halv åtta hos mig.

Ovido - Quiz & Flashcards