Alla inlägg den 13 oktober 2015

Av Anita Ahlström - 13 oktober 2015 17:51

Igår började jag skriva på em men blev avbruten och sen fortsatte jag mitt i natten när jag inte kunde sova. När jag skulle spara min text - så försvann allting. Då stängde jag av datorn och gick tillbaka till sängen. De var kl 02.18 Sen somnade jag och sov till halv nio. Gick ut på promenad på skogsbilvägen och hade ingen tanke på att älgjakten hade börjat. En bit upp i skogen stod 5 bilar och då vände jag raskt om hemåt för att inte bli tagen för en älg. Till Willys och köpte lite mat och tandborstar till barnbarnen som jag hämtade på dagis och skola. Dom ska sov här inatt eftersom Lovisa arbetar hela natten. Vi har diskuterat olika alternativ men kommit överens om att sova tillsammans i husbilen. Jag har satt på värmen och TV:s Disney Channel är i full gång. Under eftermiddagen har jag bakat kanelbullar på en liter mjölk. Dom var supergoda - jag smakade på en fjärdedels bulle. Nu har vi ätit och skall strax skypa med mamma i Uppsala.

Ovido - Quiz & Flashcards