Alla inlägg den 24 september 2015

Av Anita Ahlström - 24 september 2015 19:45

Hur olika kan livet te sig. Under en tid har mitt intresse inte "orkat" bry sig om någonting utanför familjesfären. Just nu sitter jag och lyssnar på fusket som Volkswagen gjort om utsläpp från dieselbilar. Plötsligt tycker jag någonting - och det känns friskt! Jag tror inte Volkswagen är ensamma. Har det varit lätt att fixa bättre utsläpp tror jag att flera bilindustrier gjort likadant??? Vi får väl se. Jag är ju egentligen en debattglad person som har synpunkter på det mesta som sker, men ibland "bryr jag mig inte". Tänk om fler inte orkar engagera sig - då är det illa. I alla fall. Idag gjorde jag av med 60 kalorier på motionscykeln. Men det var inte roligare!!! Tittade på Malou 10 på TV 4 men hann bara se reklamen. Nästa gång måste jag kanske hålla ut lite längre så jag inspireras av programmet. 

Ovido - Quiz & Flashcards