Alla inlägg den 13 september 2015

Av Anita Ahlström - 13 september 2015 21:02

Försökte att skriva rubriken Hemma igen men den rubriken har jag redan använt! Så nu blev det hemma. Efter en husbilsutflykt till Jönköping är vi i alla falla hemma igen. Allt gick bra! Jag mådde bra för att jag fick använda husbilen igen och Arne var jätteglad över utflykten. När vi satt i Jönköping tyckte han att vi skulle fortsätta till Spanien för vi var ju halvägs. Kanske inte riktigt men vi var ju på väg. Mässan var som vanligt tror jag eftersom jag aldrig varit där. Jag tycker alltid att det är någonting av kamelmarknad. Alla väntar sig att man skall besöka deras montrar. Men jag var inbjuden av SWift som inte hade haft en agentur i Sverige på 15 år och nu återkommit. Tack säger jag som haft en Swift i 13 år och haft svårt att få service och support. I Sverige finns fn 501 ekipage så det är inte så konstigt att vi känner oss speciellla när vi är på campingplatser. I Jönköping fanns 2700 ekipage inom området och nästan lika många utanför 2400 hade man informerat om. Vi stod på en kommunal gräsmatta som kostade 120 kronor. Arne insåg att han inte orkade gå med till mässan så han var i husvagnen tillsammans med Ior. Jag åkte gratisbuss till mässan och var där 2,5 timmar. Sen skulle jag ta bussen hem men då var det lunch så jag promenerade. Glad att jag hittade vägen hem. Sen åkte vi mot Enköping och var hemma efter 4,5 timme. En jättetrevlig utflykt tyckte både Arne och jag.

Ovido - Quiz & Flashcards