Alla inlägg den 14 september 2015

Av Anita Ahlström - 14 september 2015 14:10

Då var det dags! Jag startade en bridgekurs för Aktiva seniorer på Eriksgatan. Kl 09.00 började vi. Jättetidigt för en morgontrött. Men jättekul att intresset var så stort. 14 personer kom första gången. Svårt att begränsa sig och informera lagom om vad bridge är för något och varför det är så roligt. Jag hoppas att jag lyckades så att alla kommer tillbaka nästa måndag. Direkt ned till Kryddgården där 50 redan "frälsta" personer väntade att få spela bridge i ca 4 timmar. Hem och lagade mat till maken och gick på en promenad med Ior. Vi var på väg till min syster som bor 400 meter bort, men blev så utskällda av grannens två stora hundar, så vi vände och gick hem. Jag får väl ringa till Marianne. Om en timme ska jag hämta Gustav som skall göra sitt teoriprov för körkort idag. Jag skall hjälpa honom med transport innan jag kl 19.00 skall gå på Inner Wheels årsmöte. 

Ovido - Quiz & Flashcards