Alla inlägg den 6 september 2015

Av Anita Ahlström - 6 september 2015 21:28

Vaknade mitt i natten och kunde inte somna om!! Det är bättre att ha svårt att somna för då har jag bättre koll på mina tankar. När jag vaknar efter att ha sovit ett tag är det svårt att inte älta och grubbla. Men Bosse gav mig ett tips idag att tänka på sina golfslag från senaste rundan. Hål för hål. Då är hjärnan upptagen av annat och det är lättare att somna om. Jag skall försöka det i natt. Runt omkring oss har det regnat som sjutton idag men vi fick lite i natt och jag tror att det åskade lite. För att höja mitt humör åkte jag till M-varuhuset (jag kunde handla gratis för 300 kronor) och köpte ett par svarta jeans. Sen gick Ior och jag på promenad och därefter pantade jag burkar och flaskor för 200 kronor!! Åkte till Lidl för att köpa Wasabinötter, men dom var slut. Istället hittade jag byxor och köpte två par. Ett par blåa och ett par svarta. Jättesmala ben och nästan som tajts. Alla -som jag känner (nästan) har alltid bälten som håller upp byxorna men jag har aldrig behövt det för mina höfter har hållit uppe byxorna. Men inte längre. Nu glider byxorna ned över höfterna så nu måste jag också ha bälte. När jag kom hem tog jag fram symaskinen och la upp fem par byxor. Fyra till mig och ett par till Arne. Jag känner mig jätteduktig!!! Dessutom köpte jag två färska kycklingar som jag stekt i ugnen och rensat från alla ben. Det blev några matlådor att frysa ned. Nu har jag satt på en komedi på TV:n.

Ovido - Quiz & Flashcards