Alla inlägg den 20 september 2015

Av Anita Ahlström - 20 september 2015 12:29

Jag funderar fortfarande på om jag ska ha min blogg kopplad till Face-book. Egentligen tycker jag inte att mina små funderingar över livet platsar i facebook. Är någon intresserad är man välkommen att följa min blogg istället. Idag håller jag på att "städa bort" mig själv! Så känns det när jag gör mig av med mina kläder som jag haft dom senaste 20 åren. Genom viktväktarna har jag minskat två storlekar och nu skickar jag iväg alla XL och XXL. Jag har fyra garderober fulla med kläder så det är ett gediget arbete. Jag är helt värdelös på att kasta kläder!! Massor av minnen finns i nästan alla plagg. Men jag ska aldrig mer ha storlek 44-46 så det är slöseri på utrymme att ha dom kvar. Jag lämnar dom till Miljöteam tror jag att det står på containern, så jag hoppas kläderna kommer till användning på något sätt. Men resultatet blir ju att jag måste "fylla på" garderoberna och köpa nya kläder. DET är roligt!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards