Alla inlägg den 7 september 2015

Av Anita Ahlström - 7 september 2015 22:36

Det blev inga bilder trots massor av minuter!!!!

Av Anita Ahlström - 7 september 2015 22:13

Under många år har en av mina favoritblommor varit rödklöver. När jag har haft födelsedag i slutet av juni har jag ofta fått rödklöver i min gratulationsbukett från mina närmaste. Rödklöver är vacker och är härdig och tålig. Nu när det är september blommar den fortfarande utefter Vallbyvägen. Jag har försökt ta en bild av den men mina färdigheter med kameran är si så där så vi får väl se om ni får se mina blommor. Annars rullar det på ---- Margareta och jag kom på 7;e plats av 23 par så det var godkänt. Trots att jag sabbade en giv!!!! Årsmöte på EBS. Jag var tävlingsledare men åkte hem för att lämna plats till en bridgespelare som kom ensam. Svek samtidigt min bridgekompis. Ingenting är lätt.

Ovido - Quiz & Flashcards