Alla inlägg den 25 maj 2015

Av Anita Ahlström - 25 maj 2015 20:31

Många jag kännr följer olika serier i TV men jag är dålig på att välja. Men nu har jag fastnat för den norska serien Frikänd som går på söndagskvällar. Spännande och suggestiv, nästan som Twin Peak som jag kommer ihåg för massor av år sedan. Vi får se hur det går. Nu måste jag fortsätta att titta. Idag började jag vika Davids rena tvätt (20 minuter) och sedan med datorn till Kryddan där Boris och Barbro tog hand om dataansvaret för tävlingen idag. Själv åkte jag till golfklubben och spel med Måndagsbönorna. Idag gick min syster och jag ensamma tillsammans och det var jättekul eftersom vi sällan spelar tillsammans nu för tiden. Kallt (ca 12 grader) men ordntligt klädda frös vi inte. Precis klara ringde Gustav och beklagade att det inte gick någon buss till Långtora. Han hade tränat tillsammans med Samuel och undrade om jag kunde tänka mig att skjutsa hem honom. Så klart säger mormor och åker till Ekbacken. Hämtade samtidigt vår gasolkamin som vi behöver i uterummet på sommarkvällarna och som vi lånat ut till Gustav som behöver värme i sitt lilla hus under vintern. I morgon ska jag hämta småkillarna. Mysigt.

Ovido - Quiz & Flashcards