Alla inlägg den 24 maj 2015

Av Anita Ahlström - 24 maj 2015 19:38

Det blev TV-tittande från sängen. Men ögonen föll ganska snart ihop och jag somnade gott. Med ett ryck vaknade jag när dom ropade att nu är det klart. Måns vann! Jättekul att lilla Sverige kan vinna igen. Sen var det svårt att somna om så jag satt i mina öronproppar och lyssnade på radion. En intervju med Måns och en diskussion mellan radiolyssnarna var i Sverige nästa års festival borde ligga. Jag tror nog att Stockholm ligger bäst till. Kl. 5.00 somnade jag om med musik i lurarna. Idag har jag följt mina intentioner och fixat husbilen. Rent och snyggt. Sen kopplade jag och Ior av med en 18-hålsrunda på golfbanan. Rolf och Håkan hade skrivit upp sig i min boll så jag fick trevligt sällskap under eftermiddagen. Jag slog många skruttiga slag men fick ihop 25 poäng och slog 105 bruttoslag. Jag hoppas på bättring imorgon då jag ska gå med måndagsbönorna. 

Ovido - Quiz & Flashcards