Alla inlägg den 16 maj 2015

Av Anita Ahlström - 16 maj 2015 18:59

Idag fyller David 44 år. Han brukar få städning av sitt rum av mig i födelsedagspresent, men ännu har jag inte startat röjningen. Istället bad han om skjuts till Stockholm för att köpa en fotoskrivare i en butik på Norr Mälarstrand. Det fick bli hans present plus ett ekonomist bidrag till den dyra/dyra skrivaren. Själv har jag fyllt bensin i gräsklipparen men därvid blev det. Jag hoppas att vädret håller sig så jag kan köra gräsmattan imorgon. Just nu har jag lyssnat på Thomas di Leva på TV:n. Lite oroande att höra hans Ord och inga visor. Ganska pessimistiska tongångar om nutiden. Annars är jag jätteglad för att ha fått tag i en ersättare till seriespelet på tisdag. Ringde många 70-åriga damer men allla hade annat för sig. Men till slut lyckades jag. Tack Karin för att du ställer upp. David åkte just till sin kusin för att fira sin födelsedag. Vi tittar på golf på TV och Smartare än en 5-klassare samtidigt som vi kan titta ut mot skogen och titta på vårt slånbärssnår som är fantastiskt vackert.

Ovido - Quiz & Flashcards