Alla inlägg den 24 november 2015

Av Anita Ahlström - 24 november 2015 22:56

Tänk vad gröt kan göra!!! Blev inspirerad förra tisdagen på viktväktarna när alla pratade om frukost. Alltså har jag ätit havregrynsgröt med lingon under en vecka - och idag lyckades jag med high-low. Alltså jag väger mindre än tidigare. Jag har fortfarande 2,3 kilo kvar till min målvikt men det känns i alla fall som ett möjligt mål. (även om jag inte hinner dit till årsskiftet). Har hämtat barnbarnen - jättemysigt. Dante och jag spelade rävspelet och han funderade verkligen hur han skulle flytta sina hönor så att räven inte kunde ta dom. Sen plockade jag fram ett alfabetspussel som jag köpt i Spanien. Jätteroligt när han sjöng alfabetsvisan och samtidigt passade in pusselbitarna. Ikväll tisdagsbridge som vanligt roligt och intressant att se hur alla löser olika problem. Vi hade också en träff mellan stadens tre bridgeklubbar om vilka frågor som är gemensamma. Kul med "samtal" över gränserna.  

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards