Alla inlägg den 15 november 2015

Av Anita Ahlström - 15 november 2015 22:03

Förra veckan på viktväktarna diskuterade vi om vilka aktiviteter vi skulle vilja ägna oss åt. Volter, vasaloppet, eller andra drömmar. Jag sa att jag skulle vilja dansa igen. Men inte kunde jag tro att jag redan denna vecka skulle prova på att dansa igen. Det var 3½ år sedan sist. Det var eftermiddagsdans i Boglösa och Bosse peppade mig. Gunilla ringde och jag hämtade henne och Curt och sen dansade vi mellan kl 15.00-18.30 Jag hade tagit fel skor så jag behövde lägga blöta pappershanddukar i dom för att dom skulle hänga med. Men sen gick det bra! Kvinnoöverskott så för att få dansa måste man "ligga i". Dom flesta som var där dansade flera gånger varje vecka på olika ställen. Roligt och bra motion. I morse åkte jag till Långtora och släppte in Loke (jag har avstängning till larmet) för att han skulle hämta adventskalendrar. Han skulle sälja 10 st för 100 kronor styck för ESK:S ishockey. Alltså köpte jag fem stycken. Vi får väl se om jag vinner något. Förtjänsten går i alla fall till Sveriges föreningsliv och jag hjälpte Loke så det kändes bra. När jag åkte därifrån fick jag telefonsamtal från London (Lovisa) som undrade vad i hela friden mamma gjorde på Ekbacken. Hon får meddelande på telefonen när någon larmar av eller på i huset. Hon och Anders hade det bra och hon var nöjd att få veta vad jag hade haft för mig.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards