Alla inlägg den 22 november 2015

Av Anita Ahlström - 22 november 2015 19:57

Igår deltog jag i bridgeklubbens medlemsaktivitet. Vi äter ärtsoppa och dom som inte kör bil dricker punch. Jag hade ställt upp som reserv och sen fick ta hand om datorn eftersom Bitte hade feber och låg i sängen. Jag och min partner kom sist av alla 22 paren. Men vad för det om hundra år!!! Vi lyckades göra alla misstag som är möjliga tror jag. På förmiddagen skulle jag ta min vanliga skogspromenad men skogen var full av jägare så jag vände efter en stund. Välklädd var jag i alla fall så trots många minusgrader frös jag inte. Vaknade i natt om kom på att jag inte tömt ur vattnet i husbilen. Så jäkla slarvigt, men jag vill inte fatta att det snart är vinter. Har satt på värmen idag, men vattentanken var det is på och inget vatten rann ut när jag öppnade kranen. Får väl beställa tid på en verkstad så dom för tina upp ledningarna. Hoppas ingenting har frusit sönder. Idag har jag lagt bridgebrickor till kursen och sen var jag till Ekbacken en liten stund och sa hej till barnbarnen. Efter det var jag upp till Maggan en stund på Orion. Hon skiner upp när jag kommer och talar om för alla runt omkring att hennes storasyster Anita kommer. Kul att hon känner igen mig.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards