Alla inlägg den 7 november 2015

Lax

Av Anita Ahlström - 7 november 2015 20:26

Häromdagen köpte jag en varmrökt lax som vi just ätit tillsammans med Bosse. Jag hade en potatisgratäng som "är min egen" likadant som i reklamen. Men egentligen är det Peka som får lite extra kryddor och parmesanost ovanpå. Min portion fick bli liten eftersom det inte är dietmat direkt. Men hellre lite och gott än mycket och nyttigt. Åkte ut till Ekbacken och kramade om Loke och Dante och hade köpt med mig lite kaffebröd som dom som gillar. Hade tänkt färga håret idag men det blir inte alltid som man tänkt sig. Det får vänta till imorgon. Disigt, dimmigt men varmt för årstiden och det vädret gillar jag. Promenerade runt Ica Maxi - vanliga rundan- och kunde konstatera att det blev 3500 steg. Långt kvar till målet 6000 per dag. Jag var på ÖoB för att köpa Fars Dags present. Där har jag i många år köpt "AquaVera rakvatten (herrparfym) som Arne gillar MEN den hade utgått ur sortimentet så det fick bli Adidas istället. Vi hoppas att den också luktar gott. Imorgon skall jag spela DM-Mix i bridge tillsammans med Thomas. Vi hoppas att vi inte kommer sist.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards