Alla inlägg den 2 november 2015

Av Anita Ahlström - 2 november 2015 21:35

Så var det då dags att återigen byta blad i almanackan. Jag har en fotoalmanacka som visar olika bilder på familjen. Oktober har ju varit en varm månad, men tyvärr har jag inte spelat någon golf. Det känns lite tungt. Banan i Enköping har stängt - men man kan ju besöka Orresta eller Ängsö som ligger ganska nära. Så ingen orsak att klaga. I helgen klippte jag håret på Arne. Om det är modernt med trappsteg i bakhuvudet så är han helt OK. Jag kan verkligen inte klippa hår. Jag tar hundsaxen och drar. Vissa delar blir nästan rakade och andra blir längre. Men Arne är glad och tacksam för att jag klipper honom. Bridgekurs i morse - lika kul som vanligt. Vi repeterar och lägger till nya saker och alla är positiva och glada. Sen spel på Kryddan. Margareta och jag kom 5:a av 23 par. Godkänt. Igårkväll startade Enköpingsserien på Eriksgatan och då spelade jag med Thomas i Miras lag som heter Tänkarna. Det förpliktar - det gäller att inte slarva bort några poäng. Vi fick oavgjort i matchen så då får vi vara nöjda.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards