Alla inlägg den 11 november 2015

Av Anita Ahlström - 11 november 2015 12:28

Tänk att ett nollresultat kan kännas som en seger. Igår var jag och vägde mig och jag vägde lika mycket som för tre veckor sedan. Trots det kändes det bra att vågen inte visade på plus. Jag hade lyckats få bort övervikten från förra veckan då jag struntade i att gå och väga mig. Jag ville inte ha mitt misslyckande dokumenterat. Innan viktväktarbesöket skulle jag lämna Corsan på verkstaden för att laga el-felet med blinkers och bromsljus. När jag kom till "vägskälet" in mot stan satte jag automatiskt på blinkerserna (vilken konstig böjning) och plötsligt hörde jag tick, tick och allting fungerade!!! Jag tror att bilen inte gillar reparatören så därför börjar den fungera. Det var ju likadant förra gången. Men det är ju bara att hoppas att felet inte kommer tillbaka. Igår hämtade jag Dante på dagis. Han hade en önskan om att "pyssla" så vi klippte och klistrade ett hus där det bodde häxor. Dessutom sminkade han morfar med svart i ansiktet. Följder från Halloween då Gustav och Dante blivit jättefina dödskallar, sminkade av mamma. Som tur var fick morfar bort färgen.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards