Alla inlägg den 9 november 2015

Av Anita Ahlström - 9 november 2015 17:11

Ior är lite knäpp. Han går lös hemma och har massor av åkrar rungomkring som kan gå ut på och göra sina behov. Men neej--- För att han ska bajsa så måste vi åka till stan och gå på promenad där det luktar andra hundar. När vi stannar på ICA Maxis parkering tjuter han av glädje innan jag öppnar dörren och sen går han inte så många meter innan han sätter sig. Igår gick jag med honom i koppel här hemma på landet och David var också ute med honom, han han höll sig! I morse när jag åkte till Eriksgatan gick jag ut med honom i stan och han kämpade och försökte säkert tio gånger att bajsa, men nej det kom ingenting. Då undrade jag om det möjligen finns micro-lax för hundar. Jag försökte massera honom i baken och sen måste jag starta kursen. Ior låg på sin filt och efter kursens slut gick vi ut igen på promenad, och efter några försök så kunde han göra sig av med stora hårda klumpar. Tack för det! Nu måste jag bli ännu noggrannare att se till att han "gör ifrån sig" varje dag. Annars blev jag ingen klubbmästare i bridge. Thomas och jag kom fyra från slutet. Det var inte mycket som stämde. Vi avslutade med thaimat från Buntas. Verkligen gott och efter maten drog man en lott där jag vann en rödvinsflaska. Turligt  

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards