Alla inlägg den 14 januari 2015

Av Anita Ahlström - 14 januari 2015 10:26

Alltså sådana man har i munnen. Mina sitter löst och har gjort det nästan hela mitt liv. Därför måste jag få hjälp med att rensa tandfickor med jämna mellanrum. Nu har jag fått en infektion i en tand som måste spolas så att jag förhoppningsvis inte behöver äta antibiotika. Efter tandbehandlingen gick jag på SPF:s studiecirkel "Passion för livet" Vi diskuterade vår känsla för sammanhang. Vilket sammanhang inspirerar dig och hur känns det att vara delaktig och vad kan jag göra för att öka kanslan av delaktighet. Intressanta synpunkter om våra olika "sammanhang" . Vilka är mina viktigaste sammanhang? Familjen förståss, bridgespel, golfspel och Enköpingsbo är miljöer där jag känner delaktighet och inspiration. Det är nyttigt att tänka efter och formulera tankar om sin vardag. På eftermiddagen "halkade" Ior och jag på promenad i skogen. Att ha skogen utanför dörren är inte fel!!!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards