Alla inlägg den 1 januari 2015

Av Anita Ahlström - 1 januari 2015 14:26

Himmel så skönt att snön är borta. Skogspromenad med Ior. Jorden, mossan och gräset luktade jättegott i det fuktiga vädret. Tacksam också att Arne inte bröt några ben eller skadade sig när han ramlade strax utanför vår trappa. Med hjälp av David hjälpte vi honom upp. Slutet gott allting gott.

Av Anita Ahlström - 1 januari 2015 13:06

Blev inspirerad av min gamla barndomskompis att skapa en egen blogg. Namnet valde jag som en målsättning för mig själv att vara/bli en riktig krutgumma. Dessutom tänker jag använda bloggen till att hitta guldkornen i vardagen. Jag tror att om jag fokuserar på det som är bra så kommer det att fungera som terapi för mig själv. Jag hoppas att slippa vara/bli en grinig, gnällig kärring som alltid ser fel och brister i omgivningen. Vi får se hur det går! Jag kommer säkert att "åka dit" ibland. 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards