Alla inlägg den 30 september 2018

Av Anita Ahlström - 30 september 2018 19:28

Så har jag varit och gratulerat Loke på 13-årsdagen. Bara datorprylar på önskelistan. Lovisa har jobbat som en "hummer" och fått Dantes rum färdigt. Loke jätteglad för att nu är det hans tur att få rummet fixat till jul. Så skönt att besöka Ekbacken i Långtora och känna den harmoni och trivsel som finns i hemmet. Annars gör mitt knä fortfarande ont. Jag har inte så mycket tålamod och hoppas att det snart fixar sig. Vad det nu är för fel! Satt just på TV:n och på sportspegeln förklarade man just "att man blir inte snyggare med åren , men smartare" Tack för det. Hörde i morse om att många tyckte att man över 75 år skulle behöva pröva sitt körkort på nytt. Sånt gör mig vansinnig. Vilka är ansvariga för trafikolyckorna i Sverige???  En sån åsikt är verkligen åldersdiskriminering  - som verkligen finns i Sverige. Det är tur att man blivit så gammal att man kan ha synpunkter på sånt. 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards